Thursday, March 17, 2011

Pirmas postas lietuviškai

Labas vakaras visiems. Gavau daug jūsų nusiskundimų dėl mano blogo kalbos. Na ir pagalvojęs, bei pasižėjęs į blogo lankymo statistiką nusprendžiau, kad tęsiu šio blogo rašymą lietuvių kalba. Na tikiuosi, kad dabar mane lengviau suprasit. Gimtąja kalba tikrai bus lengviau dėstyt mintis.
Na dabar mastau ką tame pirmajame poste parašyt... Manau puikiai tiks mano ateities tikslai daugiau ar mažiau susiję su pokeriu.
Vis dar džiūgauju visai nesenai pirmu savo laimėtu turnyru. Tai buvo tikrai geras postūmis stengtis tobulėti pokeryje. Na pagaliau mano bankrollas leidžia man išbristi iš micro limitų. Dabar žaidžiu 4-6 stalus NL25 6-max ir $20 HU stg. Na pamažu artėjame prie posto pradžioje mano minėtų tikslų.
Dabar mano tikslai šiek tiek skiriasi nuo prieš tai buvusių. Na tikslas nr 1 yra sulošti apie 20k handus NL25 ir pasižėt kaip man čia sekasi. Kadangi bankrollas man leidžia kilt limitais jau dabar, tai jeigu sulošęs tuos 20k handus būsiu bent jau pliuse ir jausiuosi konfortabiliai, bandysiu kilt į NL50. Na dabar NL25 esu sulošęs apie 3k handų sekasi trikrai neblogai ir jaučiuosi gana konfortabiliai.  Na HU stg irgi norėčiau $20 limite sulošt bent kokia 50 turnyrų ir tada bandyt kapotis $30 limite. MTT kolkas bandysiu nelyst aukščiau $10, paskui gal drąsiau jausiuosi ir didesnius žaist pradėsiu.
Gal daug kam keistai ar juokingai skamba mano šitos rašliavos apie tikslus ir panašiai. Tačiau man pokeris yra pramoga ir aš į jį žiūrių kaip į kokį video žaidimą kuriam sieki kokių nors "milestones" ar sieki nugalėti kokį priešininką. Tai man ir daro šį žaidimą įdomiu. Na dar galimybė užsidirbti ant alaus ar pan,
Kadangi šeštadienį laikysiu egzaminą. Tai dabar ruošiuosi ir užsibrėžiau tikslą iki šeštadienio nežaist pokerio, o tą laiką skirt pasiruošimui egzaminui. Na ką iki kito karto. O aš einu virt kavą ir grįžtu prie integralų...

No comments:

Post a Comment