Tuesday, March 29, 2011

Įspūdžiai iš Kauno

Na pagaliau radau laisvą monutę ir šiek tiek noro apžvelgri prabėgusį savaitgalį. O savaitgalis tikrai buvo smagus. Daug pokerio, alus ir gera kompanija. Mano tikslai nebuvo aukšti, tačiau jie buvo įgyvendinti su kaupu. Na, o dabar pabandysiu trumpai apžvelgti turnyrą Kaune.
Pirmoji diena buvo sunki. Stalas buvo gana stiprus ir žetonų pilių kaip Vilniaus Dviejų Karalių LSPF turnyre susikrauti nepavyko. Jau nuo pat turnyro pradžios stengiausi žaisti gana agresyviai iš pozicijos. Po truputį didinau savo stacką, tačiau daug žetonų praradau hande su AK. Dabar tiksliai nepamenu to hando, tačiau mano priešininkas raisino ir midle possetion, aš iš vėlyvos pozicijos jį tribetinau. Jis pacallinio. Flopas žemas kažkas panašaus į 568r. Oponentas chech, aš nusprendžiau cbet. Priešininkas call. Turn K. Priešininkas check, aš ~3/4 poto raise ir priešininkas call. River T. Priešininkas all in. Ilgai galvojau ir norėjau callinti, man tai pasirodė labai panašu į blefą, tačiau nusprendžiau nerizikuoti ir nusimesti. Likau su ~13k ir jaučiausi užtiltinęs. Iki pertraukos stengiausi žaisti kuo mažiau rankų. Po pertraukos susikaupiau ir radau progą stacką pasikelti iki ~27k su dviem porom limpintam pote. Na likusią dienos dalį mano stackas svyravo nežymiai ir dien baigiau vos su 25k.
Antrą dieną pradėjau gerai nusiteikęs ir labai greitai spėjau susikrauti stacką kuris vienu metu siekė beveik 100k. Tačiau dienos pabaigoje padariau nemažai klaidų, kuriomis pasinaudoję mano varžovai atėmė iš manęs dalį žetonų ir dieną baigiau su 56k.
Trečią dieną turėjau apie 12bb ir liko vienintelė strategija: push/fold. Pavyko pasiimti vieną banką reraisinus vieną priešininko raisą, tačiau finalinė ranka buvo A6s. Velyvoje pozicijoje gavau šitą ranką, iki tol niekas prieš mane dar nebuvo įlipęs į banką. Todėl stūmiau all in ir tikėjausi, kad pavyks pasivogti blindus ir ante, tačiau mane pacallino ir sb ir bb. Vienas turėjo JJ, o kitas AQ. Taip ir pasibaigė mano turnyras...

2 comments:

  1. Sveikas. Neblogai rašai, tik kad žiūriu, nelabai kas žino ir komentuoja. Kaip su tavim galima būtų susisiekti asmeniškai?

    Gaudrius

    ReplyDelete
  2. Sveikas Gaudriau, gali rašyt į mano pokerio elektroninį paštą: ppokeriss@gmail.com.

    ReplyDelete