Monday, May 30, 2011

Turnyrinis upswingas

Po šeštadienio pergalės Dviejuose Karaliuose susimasčiau, kas čia dabar vyksta. Pastarasis pusmetis pokeryje man tikrai yra išskirtinai nuostabus. Anksčiau viskas buvo ramu. Žaidžiau savo micro limituose ir masčiau, kaip čia susikraut bankrollą aukštesniems limitams. Tačiau prieš kokius keturis mėnesius, keliuose online MTT papuoliau į finalinius stalus. Tai gana reikšmingai papildė mano bankrollą. Tačiau dar po kelių dienų sugebėjau laimėti nors ir mažos įpirkos, tačiau gana didelį turnyrą. Taip nusinešiau $2200. Tai daugiau nei du kartus didesnė suma nei mano tuometinis bankrollas. Po to sekė LSPF "Vieneri metai po..." turnyras. Patekau į televizinį finalinį stalą. Kameros ir prožektoriai manau žaidimui įtakos neturėjo. Tačiau mano žaidimą tikrai paveikė žinojimas, kad per transliaciją žmonės matys mano kortas ir noras sužaist kuo geriau pakišo koją. Yra trys handai kuriuos tikrai norėčiau išbraukti iš šio turnyro istorijos. Jau pačioje finalinio stalo pradžioje apsiskaičiavęs padvigubinau Viktorą su A8 prieš jo KK. Kiek vėliau nesugebėjau nucallinti Ričardo trijų barellių su KQ. Vėliau jis pasakė, kad turėjo silpnesnį karalių. Manau turėjau šią ranką išsimesti gerokai anksčiau, tačiau tas noras sužaisti kuo geriau... Apsisukus kokiai vienai, kitai orbitai blindų kovoje nucallinau Tomo tris barellius su top pairu, o jis atvertė 73 kas jam davė dvi poras. Toliau viskas klostėsi, kaip ir normaliai, iškritau penktas su AK prieš TT. To pasekoje gavau auksinį tūzą ir pokerstars siuvenyrų.
Na, o visai nesenai įvyko auksinių tūzų turnyras. Jame dalyvavo 19 auksinių tūzų savininkų ir man pavyko laimėti šį turnyrą. Taip laimėjau $500 ir eureka kelionę į Bulgariją.
Na, o šeštadienį pirmą kartą laimėjau gyvą turnyrą. Nors ir nedidelis, nors ir prizai neįspūdingi tačiau įspūdžių daug. Iš pagrindinio turnyro iškritau gan anksti. Sudalyvavau paguodos turnyre ir man pavyko jį laimėti. Laimėjęs paguodos turnyrą turėjau vietą prie finalinio stalo ir average žetonų kiekį. Po įnirtingos kovos visi žetonai atsidūrė mano pusėje...
Sako apetitas auga bevalgant. Kažkada $30 laimėjimas atrodė didžiulis pasiekimas, dabar $500 neatrodo tiek daug. Nors žinau, kad šitas upswingas kurį dabar išgyvenu pasibaigs.Kada nors teks išgyventi downswingą ir nieko nelaimėti, tačiau aš bandysiu gerinti rezultatus, gerinti savo žaidimą ir siekti dar didesnių laimėjimų.

No comments:

Post a Comment