Saturday, May 21, 2011

Trumpai apie atsarginį internetą

Sveiki visi, jau senokai rašiau šį blogą ir šiandien kaip tik belaukdamas LSPF Druskininkai freerollo sumasčiau parašyt apie mano nebe naują pirkinį Omni Connect.
Prieš kokį mėnesį sumasčiau, kad man reikia atsarginio interneto. Svarsčiau, dvėjojau ir rinkausi tarp mobilaus interneto tiekėjų Lietuvoje. O mobilaus interneto prireikė tam, kad grįžęs namo į Alytų aš negaliu normaliai žaist pokerio. Nes stacionariam kompiuteryje neturiu Holdem Manager, o be jo žaist jau kaip ir nemoku. Taip ir kilo mintis įsigyti mobilų internetą, kuriuo galėčiau naudotis visur.
Kodėl pasirinkau Omni Connect? Pagrindinė priežastis buvo ta jog aš jį jau anksčiau turėjau ir man nebereikėjo pirkti adapterio (to flashiuko kuris į USB kišasi). Taigi sutaupau ~150LT. Nors Omni Connect yra vienas brangiausių mobiliojo interneto tiekėjų, tačiau jų ryšys tikrai geriausias. Vilniuj sukasi kaip bitutė,  Alytuj truputį lėtesnis tačiau veikia puikiai. Bandžiau užmiesty gana toli nuo miesto, veikė ne tobulai puslapius vartė gan lėtai tačiau Full Tiltas sukosi be priekaištų.
Mano manymu kiekvienas pokerio žaidėjas(o ypač tas kuris žaidžia turnyrus) turėtų turėti atsarginį internetą. Aš to ir pats įsitikinau, kai dešimčiai minučių ringo mano Zebra internetas. Tuomet pasijugiau sabo belaidį ir jokio streso. Juolab tai nereikalauja labai didelių investicijų. Kainuoja modemas, o už internetą aš moku 12LT/mėn. Aisku jis labai apribotas, bet kai juo naudojuosiu nenaudoju jokių torrent ir viskas normaliai.
Tai tiek šiam kartui, einu žaist tą freerollą. Kažkaip keista ir smagu kai tik lietuviai žaidžia.

No comments:

Post a Comment