Tuesday, April 12, 2011

Nieko naujo...

Sveiki visi, jau net aš sunerimau, kad apleidau blogą. Na bet geriau rečiau negu niekada. Gana ilgai nerašiau, tačiau nieko svarbaus lyg ir neatsitiko per tą laiką. Na nuo balandžio pradžios pradėjau žaist NL50 limite ir pradžioje visai neblogai sekėsi. Žaidžiau susikaupęs ir užsivedęs. Todėl kreivė sparčiai kilo aukštyn. Tačiau nežinau kodėl. Gal neatlaikiau man neįprastai didelių swingų, gal pabodo ir žaidimas patapo rutina, tačiau po kelių blogų sesijų pradėjau tiltinti, jungiau daugiau stalų ir dabar nuo +5BI, kreivė nusileido iki -5BI. Na bet ką padarysi. Nors ir turiu pakankamą bankrollą ir aš nusileidau į NL25, čia nepalyginamai lengvesni varžovai ir sumos mažesnės. Taigi kolkas neplanuoju kilti aukštyn. Galbūt kai pasibaigs Take 2 akcija pradėsiu žaist daugiau HU stg ar dar ką nors. Na, o dabar mano planai, kuo greičiau pasiekti iron man silver satusą ir galą mėnesio paskirti atostogoms ir poilsiui nuo pokerio.
Na gal šiam kartui tiek. Gal vėliau parašysiu ką nors įdomiau...

No comments:

Post a Comment